torsdag 15. juli 2010

Backstabbing for beginners

Bokforhandleren på universitet er en farlig plass å gå inn i. Den er som en godteributikk for folk som har interesser innenfor litt mer sære emner. Derfor går jeg i all hovedsak bare inn der når jeg skal ha noe bestemt, sånn at jeg kan gå fort inn, og fort ut igjen. I dag tok jeg igjen sjangsen på å gå inn der uten å ha noe formål om å kjøpe noe bestemt der, ville bare titte litt... Det skulle vise seg lettere sagt(tenkt) enn gjort, for innen jeg greide å komme meg ut igjen, så hadde jeg greid å kjøpe meg to nye bøker, som ut fra tittel hvirket spennende. Den ene heter "Hans von Luck, Rommels Pansersjef" og den andre, som må ta hovedansvaret for at jeg sprakk, "Backstabbing for beginners". En bok med en så snasen tittel som "Backstabbing for beginners" og som handler om internasjonal diplomati(oppdaget brått at jeg egentlig ville skrive international og diplomacy..) kan umulig være en dårlig bok. Gleder meg til den nye sengelektyren min!

1 kommentar:

Augustins forum sa...

En fortsettelse av warship-studiet du begynte på i USA?