søndag 25. mars 2007

Fortsettelse

Jeg glemte helt punkt fire.

4. Gjorde min første vasketabbe. Nå er det sikkert en del som lurer på hvordan jeg har greid det, ettersom jeg ikke akkurat har verdens mest fargesprakende garderobe som kan farge av i vasken. Det som gikk galt var, at jeg under et lite skippertak i klesvasken glemte helt at stor del av mine gensere inneholder ull, noe som jeg helt hadde glemt. Først etter at de hadde hengt en stund på klesstativet ble jeg oppmerksom på denne lille tabben. Heldigvis ser det foreløpig ut til at det har gått ganske greit alikevel.


Når det gjelder kranglingen med skolen, så fikk vi faktisk gjennomslag på alle punkter. Undervisningen i ex-fac2 blir utsatt til midten av mai, etter at vi ferdig med vår BA-oppgave, i tillegg blir pensumet tilpasset slik at det ikke lenger bygger på ting vi ikke kan fra før.


Ellers har jeg måtte tilbringe de siste dager sengeliggende med sykdom i kroppen. Men nå ser det ut til at den endelig gir seg etter at den snek seg innpå meg om torsdagen.

2 kommentarer:

Peter von Lindau zu Kjølshunn sa...

ja,ja,gute Besserung

Anonym sa...

høhø, rock on martin
-eiv