tirsdag 1. mars 2011

En god dag

Så langt i dag føler jeg at dette har vært en god dag.

1. Jeg var på universitetet før det offisielt var ettermiddag(klapp på skulderen).
2. Ski VM går nokså greit for Norge.
3. Det er krisestemning i den svenske skileiren på grunn av dårlige ski(muligens dette skulle stått på plass nummer 2).
4. En Greenpeace aktivist kan få opp til 6 års fengsel for majestetsfornærmelse for å ha demonstrert midt under en gallamiddag ved det danske slott(Greepeacefolk er underlige og fortjener en smekk på fingrene).
5. Arbeidet med masteroppgaven går fremover.
6. Føler at jeg har fått kontroll på livet mitt, med bedre døgnrytme, fått mer flyt i skrivingen min og at skuldre mine generelt er blitt noen kilo lettere.
7. At jeg i dag, som alle andre dager, bestandig vet at det er én som vokter over meg.

1 kommentar:

Ingrid Aukan sa...

du har oppdatert. wow.