onsdag 9. mars 2011

avgang

Etter å ha justert litt på denne bloggen etter en tids dødtid, så slo en gammel tanke tilbake.
Egentlig vil jeg ikke ha denne bloggen, så derfor bestemte jeg meg i dag for at denne bloggen skal bli lagt på glemselens hylle.
Fremtidige innlegg vil bli funnet her.
Den ligger fremdeles helt i startgropa, så det vil nok ta litt tid før den kommer skikkelig i gang. Med tanke på at jeg skriver masteroppgaven nå, så burde jeg egentlig ikke drevet med den slags type ting, men har jeg bestemt meg, så har jeg nå det da...
Etter en stund vil den nok denne bloggen bli fjernet.
Takker alle som har fulgt med og håper noen vil følge med over på den nye.

mvh
Martin

2 kommentarer:

Sandramandra sa...

RIP gamleblogg.

Åste Marie & Martin André sa...

Hvis noen vil vite hvor jeg er nå, så får dere sende meg en mail eller spørre meg personlig, så skal jeg se om jeg kan hjelpe.