onsdag 6. august 2008

Tid

Noen ganger får man god tid til å forberede seg på nye ting, noen ganger får man lite tid.  Mandag kveld ble jeg nok utsatt for det siste, da jeg fikk vite at jeg hadde fått innpass på Universitetet i Trondheim(NTNU), med skolestart 15 August.  Med andre ord, jeg får mindre enn 9 dager på meg til å venne meg til tanken om at jeg kommer til å høre mye trøndersk rundt meg i to år, og at jeg egentlig har det litt travelt med å skaffe meg tak over hodet der.

Noen som vet om en billig fin hybel i Trondheim?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ikke om noen hybel i Trondheim, men gratulerer i hvert fall! Hva skal du studere, og hvilken grad sikter du på?

Arvid sa...

Gratulerer med ny studieplass! Lurer på det samme som Lars.

Benedictus sa...

Gratulerer med studioplass - du evige student. Jeg lurer på det samme som Arvid.

Åste Marie & Martin André sa...

Takketakk!
Det er master i historie jeg har kommet inn på nå.