tirsdag 8. mai 2007

Bloggsisten

Dag var så uforskammet at han helt uten videre ga meg bloggsisten samtidig som sitter og lurer på om jeg blir ferdig med bachleroppgaven min i tide.

Bloggsisten fungerer slik at den som har'n, må si 6 ting som de fleste ikke vet om vedkommende. Så jeg har vel ikke noe annet valg enn å følge opp.

6 Ting som de fleste ikke vet om meg:

1. Jeg har så dårlig gehør at jeg har måtte høre på stemmen til Dag for å finne oktaven for at jeg kunne være med å synge på KrF møtene.

2. Jeg er ikke noe ordensmenneske.

3. Jeg kan se forskjell på flere farger enn det jeg er i stand til å beskrive.

4. Jeg leser ikke bøker.

5. Egentlig liker jeg best å gjøre ting som ikke innebærer å ha noe elektronisk i nærheten.

6. Jeg diskuterer mer med meg selv enn jeg gjør med andre.

Jeg gir sisten vider til:
Sandra
Harald
Svein

2 kommentarer:

Dag sa...

Punkt 1 der er ganske festlig, i og med at du har gått på musikklinjen.

Åste Marie & Martin André sa...

Men jeg hører forskjell på ressonansen til de forskjellige strengene på gitaren, noe som igjen førte til at jeg greide å bestå hørelære det siste året på musikklinja.